Wil je dat jouw bedrijf altijd bereikbaar is, maar heb je (nog) geen telefoniste nodig binnen de organisatie? Dan is de telefoonservice van Call the office een goede oplossing! Het team van Call the office beantwoord jouw gesprekken alsof wij onderdeel zijn van de organisatie. Dit doen wij zeer professioneel en op persoonlijke wijze. Jouw klant merkt geen verschil. Wij voeren een eerste gesprek met de klant, zodat je al weet wat het onderwerp of de vraag is. Je kunt dan gericht terugbellen en zelf bepalen of het urgent is. Ook kunnen wij op jouw verzoek doorverbinden. Zo is het zelfs niet altijd meer nodig om nog terug te bellen.

Je bepaald zelf wanneer je de telefoon naar ons doorgeschakeld en welke telefoongesprekken je zelf beantwoord.

Dit kan helemaal naar jouw wens worden ingesteld. Zo is het bijvoorbeeld ook mogelijk om alleen door te schakelen tijdens pauzes, vergaderingen, ziekte of vakanties van medewerkers. Het team van Call the office zal het beantwoorden van de gesprekken overnemen alsof zij niet anders gewend zijn. Maar continue doorschakelen is uiteraard ook mogelijk.  Bij Call the office zijn wij flexibel en kan jouw account zo ingevuld worden als jij het zelf wilt.

Het team van Call the office is op de hoogte van de laatste technologie. Wij zijn volledig geschoold en op de hoogte van de laatste ontwikkelingen. We zijn gewend te werken met professionele software. Wij zien onszelf als het visitekaartje van jouw onderneming en zo zal ieder gesprek ook worden beantwoord.

Call the office is jouw oplossing voor de bereikbaarheid van jouw onderneming!

* Jouw gesprekken altijd beantwoord
* Professionele uitstraling
* Persoonlijke benadering
* Een ‘extra’ betrokken medewerker
* Wij voeren een eerste gesprek
* Wij verbinden door of sturen het bericht per mail en/of sms
* Direct op de hoogte van de inhoud van een gesprek
* Vandaag nog geregeld!